Campaniile premiate cu aur la Effie North America 2011, in frunte cu Old Spice

Campania “The man your man could smell like”, realizata de Wieden + Kennedy in colaborare cu agentiile Paine PR si Landor, pentru produsul Old Spice, apartinand portofoliului Procter & Gamble, a fost desemnata castigatoarea trofeului Grand Effie Award la cea de-a 43-a editie Gala North America Effie Awards, desfasurata pe 7 iunie la New York, informeaza un comunicat de pe site-ul oficial Effie.

Campania s-a bucurat in total de patru trofee de aur la sectiunile: Beauty products & service,  Brand experience, Media Innovation si Single Impact Engagement.

Spoturile Old Spice, “The Man Your Man Could Smell Like”, avandul in rolul principal pe Isaiah Mustafa care se plimba perfect si intact prin diverse peisaje tinand in mana un gel de dush Old Spice, a fost lansata pentru prima oara in februarie 2010, generand la scurt timp milioane de fani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Sectiune



Related