Marketing Research 2011 – Panelul Shopper trends

Pe 23 si 24 iunie va avea loc Marketing Research 2011, cel mai mare eveniment dedicat industriei de marketing research din Romania, organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Cu aceasta ocazie, companiile de cercetare vor fi puse fata in fata cu reprezentanti ai clientilor si ai agentiilor de publicitate, in efortul de a dezbate teme importante pentru industria de marketing research.

Prima editie a acestui eveniment a avut loc la finalul anului 2009 si a insemnat, conform feedback-ului primit de la participanti, cea mai mare intalnire organizata special pentru marketeri si oamenii de research. Cu aceasta ocazie, au fost abordate subiecte cheie din cercetarea de marketing, precum: identificarea insighturilor relevante din research si modul in care pot fi acestea valorificate in strategia de marketing, masurarea eficientei comunicarii si avantaje ale pretestarii si greselile care apar in aceasta modalitate de cercetare.

Urmarind structura de la prima editie a acestui eveniment, exista patru paneluri care trateaza, fiecare, un subiect de maxim interes pentru industria de marketing: Shopper Trends, Insights & trends monitoring, Online research si Innovative research tools.

Primul dintre acestea va beneficia de prezenta urmatorilor invitati: Cristina Vasile, Senior Research Consultant - GfK Romania, Daniel Enescu, General Manager - Daedalus Group, Mona Opran, General Manager - Saatchi & Saatchi X, Florian Gheorghe, Director Retail Communication - Grey-G2 si Mihai Draghici, Production & Implementation Manager - Grey-G2.

Cristina Vasile, GfK Romania, va prezenta un studiu de caz pentru modul in care este folosit eye tracker-ului in intelegerea experientei cumparatorului in magazin, pentru a indica cele mai potrivite parghii de activare de tip POS, iar Daniel Enescu, Daedalus Millward Brown, va ataca tema miturilor in trade marketing – acele propozitii cu aer de axiome care par a influenta enorm modul in care se construiesc strategiile de marketing.

De cealalta parte, cei trei reprezentanti ai agentiilor de publicitate care activeaza in zona shopper marketing vor trata subiectul panelului din perspectiva agentiei de comunicare, care este liantul dintre cercetarile de piata de tip shopper si implementarea activarilor de tip POS.

Astfel, Florian Gheorghe si Mihai Draghici de la Grey-G2 vor vorbi despre barierele de shopper, asa cum sunt ele intalnite in peisajul de retail romanesc, iar Mona Opran, Sattachi&Saatchi X, va aborda legatura dintre intelegerea comportamentului de cumparator si alocarea bugetelor pe strategiile de comunicare.

Mai multe informatii despre Marketing Research 2011 si inscrierea la eveniment sunt disponibile pe site-ul dedicat.

Marketing Research 2011 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt The Money Channel, Money.ro, IQads, SMARK, Casa de Traduceri si Q2M.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related