Metodologie Reveal Marketing Research: Trade Audit

Metodologie publicata si in BEST RESEARCH TOOLS 2010

Descriere metodologie

Reveal Marketing Research a dezvoltat de-a lungul timpului o serie de metodologii si produse adaptate la evolutiile atipice ale pietei din Romania: monitorizare de brand (BRANDrate), dezvoltare de concept, testare de mesaj publicitar (ADrate), evaluarea masurilor de marketing a retelei de vanzari distributie si prezentei la raft (SHELFrate, TRADEaudit), U&A, satisfactia consumatorului, segmentarea consumatorilor etc. Dintre acestea, auditul de trade este metodologia cu o cerere tot mai mare pe piata de research din Romania. Auditul de trade presupune o diagnosticare completa a pietei, privind reteaua de vanzare, distributie si desfacere a unui producator/brand owner. Astfel, se urmareste, in primul rand, obtinerea unei imagini clare asupra modului de functionare si organizare a retelei de vanzare/distributie a acestuia. Identificarea gradului de acoperire si performanta a retelei de vanzare/distributie si asigurarea calitatii relatiei cu retailer-ul reprezinta un alt obiectiv major al acestui tip de cercetare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Related