De la campania de personal branding "Hire Carmen" la out-tasking marketing

un interviu cu Carmen-Rodica Dinca (Managing Partner, MainMast)

Dupa ce a atras atentia industriei de marcom prin campania de personal branding "Hire Carmen" din 2009 (care a constat in outdoor, Screen TV in Piata Unirii si site-ul hirecarmen.ro), Carmen-Rodica Dinca, un om de marketing cu 17 ani de experienta la acea vreme, a detectat nevoia unor servicii de out-tasking marketing in randul unor companii medii si mari din Romania. Carmen a lucrat in cadrul firmei de cosmetice Norvea (actuala Nivea), in 1992 a devenit brand manager pentru compania Colgate-Palmolive, facand parte din prima generatie de marketeri formati sub cursuri de teorie si practica in cadrul organizatiei. A lucrat ca marketing manager pentru Wella si Coca-Cola, iar din 1997 s-a angajat la Wrigley. In 2009 a renunatat la munca in corporatie pentru a porni in cautarea unor noi provocari autohtone. Proaspatul antreprenor Carmen-Rodica Dinca vorbeste despre responsabilitatile unui marketeer, despre utilitatea agentiilor de marketing, cat si despre delimitarile dintre taskurile de marketing si cele de advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Oameni

Sectiune



Related