Oriflame a avut vanzari de aproape 400 milioane euro in T1 2011

Compania suedeza Oriflame a avut vanzari cu 10% mai mari in primele trei luni ale acestui an, pana la nivelul de 396,8 milioane euro, potrivit unui comunicat al companiei. Totodata, profitul operational a crescut pana la pragul de 53,3 milioane euro, fata de 49,3 milioane euro in primele trei luni din 2010. Numarul consultantilor de vanzari a crescut cu 9%, pana la 3,8 milioane.

“Observ cu satisfactie o crestere importanta a vanzarilor din Asia si o revenire a situatiei in zona EMEA, unde cateva dintre cele mai mari piete ale noastre au inceput sa creasca si au o profitabilitate mai mare. Aceasta evolutie va creste, pe ansamblu, profitabilitatea companiei noastre si simt ca avem forta sa indeplinim obiectivele de profit pentru acest an, in ciuda unui mediu instabil in zone precum Europa de Est si Comunitatea Statelor Independente”, a afirmat Magnus Brannstrom (CEO, Oriflame Cosmetics).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related