Marcile proprii nu se adreseaza doar cumparatorilor cu venituri mici

Peste 60% dintre persoanele cu varsta cuprinsa intre 18 si 70 de ani au cumparat produse marca privata in ultimul an, potrivit unui studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center. In plus, 76.7% dintre tinerii cu varsta cuprinsa intre 26 si 35 de ani au cumparat in ultimul an produse comercializate sub marca proprie a unui magazin, rata de achizitionare inregistrata in cazul persoanelor in varsta (56 – 70 ani) reducandu-se la 32,7%.

Totodata, 47.1% dintre consumatorii de produse marca privata considera ca raportul calitate–pret al acestora este similar celui oferit de marcile renumite, iar 15.7% le considera chiar mai bune. Pretul se dovedeste a fi important si foarte important pentru 61.6% dintre respondenti in momentul luarii deciziei de achizitie a produselor marca proprie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related