Valoarea vanzarilor de carne de pui ale Agricola Bacau a crescut cu 48% in 2011

Vanzarile de carne de pui ale Agricola Bacau au crescut, in primele trei luni ale acestui an, comparativ cu anul 2010, cu 39% in volum, respectiv cu 48% in valoare, potrivit unui comunicat. La nivelul intregii piete, pretul carnii de pasare a crescut, in 2011, cu 15% fata de 2010, pana la 10,4 lei/kg, TVA inclus, dupa o scaderii a volumului pietei de 18% anul trecut. Fata de 2009, in 2010, preturile au scazut cu 12%, pana la 9,03 lei/kg cu TVA. Totodata, pretul de achizitie al cerealelor a crescut, in 2011 fata de 2009, in medie, cu 120%. Fata de 2010, plusul este de 40%.

“Cresterile semnificative pe care le inregistram in primul trimestru al acestui an la carnea de pasare sunt explicabile deoarece, in perioada similara a anului trecut, industria noastra a trecut prin cele mai dificile momente: eliminarea subventiei, preturi in scadere, stocuri in crestere. Piata scazuse cu circa 18% in volum si valoare. Iar cand am constientizat ca piata nu accepta majorarea fireasca a pretului la carnea de pui, in aprilie anul trecut am decis sa implementam un program de crestere semnificativa a cantitatilor vandute, cu scopul de a eficientiza activitatea”, a declarat Grigore Horoi (Presedinte, Agricola Bacau).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related