Abordarea directa si precisa, cheia succesului in mistery shopping

Specialistii in mistery shopping trebuie sa previna eventualele prejudicii care pot fi aduse unei companii fiind cat mai expliciti in intrebarile adresate shopper-ilor, potrivit unei analize publicate de marketingweek.co.uk.

"Raspunsurile trebuie sa fie foarte clare la intrebari de genul: ai avut contact vizual la casierie sau magazinul este curat? Mistery shopping este foarte eficient cand este focusat pe actiuni concrete. Este important sa-i intelegem limitele", considera Oliver Lucas (Head of brand planning and insight, New Look).

Potrivit acestuia, una din posibilele probleme din acest domeniu este faptul ca, de regula, se efectueaza doar o singura vizita pe luna la o unitate. Astfel, este posibil ca shopper-ul sa nimereasca magazinul intr-o zi proasta, in care anumite circumstante sa fie in afara controlului reprezentantilor companiei, a subliniat Lucas. Ian Oxley (Head of membership promotions and events, National Trust) considera ca mistery shopping-ul a evoluat mult de-a lungul timpului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related