Presa tiparita a atras, in martie, publicitate rate-card de 30 mil. euro

Vodafone, Orange, Heineken Romania, L'Oreal, Beiersdorf AG sunt advertiserii care au investit cel mai mult in publicitatea in presa scrisa – dupa sumele brute, potrivit Studiului de Monitorizare a Investiilor in Publicitate pentru Presa Scrisa (MIPPS), realizat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).
Astfel, in luna martie 2011 publicitatea din presa scrisa a totalizat aproximativ 30 milioane euro - valoare estimata la preturile de lista, cu peste 22% mai mult fata de februarie 2011.

Din aceasta suma, 38% a mers catre promovarea unor produse media sau evenimente culturale, iar 11% o constituie valoarea anunturilor de mica publicitate. Circa 80% din investitii au fost atrase de publicatiile platite, restul revenind celor distribuite gratuit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related