Heineken isi alege agentia de publicitate pentru SUA

Heineken a lansat o competitie intre agentiile de publicitate Publicis si Wieden + Kennedy pentru contul diviziei din SUA, informeaza Adweek. Ambele agentii lucreaza cu Heineken pe piete din afara SUA si au detinut, in trecut, contul din aceasta tara.

Agentia de publicitate care detine, din iulie 2009, contul pentru Heineken SUA, este Euro RSCG. In joc se afla conturile de publicitate digitala si traditionala pentru Heineken si Heineken Premium Light, estimate la cinci milioane de dolari. Bugetul total de media al acestor branduri a fost, in 2010, de circa 60 milioane dolari.

Oficialii producatorului de bere vor face alegerea finala la mijlocul lunii mai, iar miscarea face parte din strategia companiei de a alinia strategia de marketing a diviziei din SUA la cea stabilita in cartierul general din Olanda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related