Companiile auto americane, 3,24 miliarde dolari in promovarea online

Peste trei miliarde de dolari vor cheltui, in 2011, companiile auto americane pe reclame online, cu 14% mai mult decat in 2010, potrivit unei prognoze realizate de eMarketer. Aceasta estimare vine dupa ce, in primele noua luni din 2010, firmele din acest sector au cheltuit pe promovare cu 23,7% mai mult decat in aceeasi perioada din 2009, potrivit agentiei media Kantar Media.

In 2009, vanzarile companiilor auto fusesera cele mai mici din ultimii 27 de ani, iar bugetele de promovare mai mari arata increderea acestora in revenire, cred analistii americani. Pentru 2010, eMarketer arata ca bugetele de promovare au crescut cu aproape 14%, dupa o scadere dramatica, de 11,4%, in 2009. Pana in 2015, potrivit eMarketer, companiile auto vor cheltui aproape 6 miliarde dolari anual pentru promovarea online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related