Napolact vine "Din inima naturii"

Un studiu de caz prezentat de agentia Propaganda, despre campania "Din inima naturii"

Client: FrieslandCampina

Brand: Napolact

Agentie: Propaganda

Nume campanie: "Din inima naturii"

Perioada: august - octombrie 2010

Media folosite: TV (statiile Pro TV, Kanal D, Acasa TV, Realitatea, AXN, OTV, Antena 2, Animal Planet, National Geographic, Cartoon Network, Minimax, Disney, Zone Reality, Hallmark, Prima TV, Euforia, N24, National TV).

Background

Napolact, actualmente un brand aflat in portofoliul companiei FrieslandCampina Romania, continua traditia in procesarea laptelui inceputa de atelierul Vlad, atestat documentar din 1905, in care se fabricau unt si branza de vaca. Atelierul Vlad se dezvolta in timp si ajunge, in 1936, sa produca si iaurt, branzeturi fermentate si topite. Ulterior, in urma nationalizarii din 1948, atelierul a devenit Intreprinderea de Industrializare a Laptelui Cluj, transformata, din 1990, in Napolact, companie cumparata ulterior de holdingul olandez Friesland Foods, in 2004. Acesta fuzioneaza in 2009 cu Campina, formand FrieslandCampina, una dintre cele mai importante companii de lactate din Europa. Astazi, Napolact este o marca de prim rang a grupului olandez si un reper pe piata romaneasca de lactate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related