Consumatorii casnici reprezinta 10% din clientii La Fantana si se estimeaza crestere in segment

un interviu cu Ana-Maria Gate (Marketing Manager, La Fantana)

Consumul de apa imbuteliata in Romania este inca la un nivel destul de redus: 65 litri/cap de locuitor. Privit comparativ cu media europeana, de aproximativ 110 litri, intelegem de ce Ana-Maria Gate (Marketing Manager, La Fantana) declara ca este inca loc de crestere pe piata. Si chiar daca, in privinta watercoolerelor destinate mediului corporate, pozitia La Fantana este foarte solida, compania isi face loc in piete complementare si targeteaza, din 2010, consumatorii casnici. Aflati mai multe despre research-ul GfK care a stat la baza campaniei de anul trecut si care sunt planurile pentru 2011 de continuare a strategiei de comunicare incepute in 2010, dar si despre cum va arata mixul de media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related