Corporatie cu peste 1,500 de angajati, caut tanar Brand Manager

…iar criteriile cerute sunt centrate pe atribute destul de neobisnuite pentru un anunt de angajare. Cel putin asa reiese din postarea lui Grant McKenzie (Marketing Vice-President, URSUS Breweries) de pe Facebook. Am fost curiosi sa aflam ce intelege exact prin “tanar marketer cu potential de crestere – nu un marketer cu superstitii sau un arogant old school”, asa cum specifica in postarea mai sus mentionata.

Cu referire la aceasta, Grant McKenzie a declarat pentru SMARK: “Sunt multi candidati, cu care intram in contact, care au fost promovati foarte repede in perioada boom-ului si carora le lipsesc unele cunostinte de baza, abilitati de marketing elementare. Credem ca putem reprezenta pentru acestia oportunitatea de a se dezvolta, daca sunt dispusi sa invete. Unii candidati prefera sa se bazeze pe felul in care suna titulatura jobului, pentru a-si demonstra valoarea, in loc sa puna accent pe abilitatea de a invata, de a se dezvolta si de a-i ghida si pe ceilalti”.

Punctual, ca nivel de experienta, URSUS Breweries are pretentia de la candidat sa detina o experienta de minim doi ani si jumatate in Brand Marketing. Grant McKenzie a mai specificat ca experienta de agentie nu este considerata echivalenta.


Anuntul de pe Facebook mai continea si invitatia de a se alatura unei echipe de marketeri care au ambitia de a fi “cei mai buni storytellers din Romania”. Legat de acest amanunt, am invocat ideea larg raspandita, chiar daca poate fi o prejudecata, potrivit careia un marketer trebuie sa fie foarte focusat pe cifre, grafice si calcule. Grant McKenzie a raspuns provocarii noastre sustinand, in continuare, importanta abilitatilor de storytelling pentru un marketer: “Analiza, capacitatea de a prognoza miscari, dezvoltarea de studii de caz, evaluarea post-activitate si tacticile de media planning sunt « painea si untul » meseriei de marketing – si toate presupun abilitati analitice considerabile. Oricum, marketerii sunt cei care impun directia si – in ultima instanta - succesul comercial al unui business si trebuie sa detina abilitati de leadership, sa fie creativi si vizionari”. El a continuat, explicand de ce este storytelling-ul central in abordarea de marketing a celor de la URSUS Breweries: “abilitatea de a relua si readuce in atentie povestile brandurilor noastre le face mai convingatoare. Nu e ceva ce poate face oricine – dar tocmai de aceea ni se potriveste”.

Curiosi fiind sa aflam cat de eficient este Facebook-ul pentru un astfel de anunt, am aflat de la Marketing Manager-ul URSUS ca a primit cinci raspunsuri in 10 minute de la momentul postarii.


Acest anunt de angajare pentru Brand Manager, postat pe Facebook de reprezentantul URSUS, vine intr-o perioada in care Stefan Teodorescu, fostul Marketing Director al Fabryo Corporation, a fost instalat in functia de Volume Brands Director, URSUS Breweries, pentru brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga. Contactat de SMARK, Stefan Teodorescu a declarat: "Sunt foarte bucuros si onorat sa ma alatur echipei URSUS. Voi avea oportunitatea de a lucra pe un brand cu statut de icon - Timisoreana, si de a dezvolta cateva marci de mare perspectiva (Ciucas, Azuga, Stejar). Este o mare provocare si o mare responsabilitate".

De asemenea, Grant McKenzie si-a exprimat bucuria ca Stefan Teodorescu s-a alaturat echipei, adaugand ca este sigur ca acesta va aduce o contributie semnificativa. Insa, in afara de jobul de Brand Manager pentru un tanar dornic sa invete si sa se perfectioneze, pe care tocmai l-a anuntat, URSUS Breweries nu mai are pentru moment, alte oportunitati de angajare, a mai specificat Grant McKenzie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related