Posibila stagnare pe piata alimentelor de baza, dupa scaderea din 2010

un interviu cu Tatiana Soldeanu (Director Marketing, Pambac)

Scaderea consumului din cauza crizei economice nu a crutat nici jucatorii din piata alimentelor de baza. Datele din august-septembrie 2010, furnizate de MEMRB, indica scaderi atat in piata de faina preambalata, cat si in cea de malai. Tatiana Soldeanu (Director Marketing, Pambac) se asteapta la o stagnare a pietei in 2011. Aceasta, in conditiile in care consumatorii migreaza de la segmentul de pret mainstream fie catre cel low, fie – intr-o mai mica masura, e drept - catre cel premium, atunci cand promotiile sunt agresive. Compania, ale carei afaceri se ridica, in 2009, la peste 170 milioane de lei, conform datelor publicate de Ministerul Finantelor Publice, si-a indreptat eforturile, in 2010, si asupra distributiei, prin reteaua proprie Patishop, dedicata produselor congelate coapte pe loc si vandute in regim „To GO”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Sectiune



Related