De la dispecer, la director de marketing

un interviu cu Roxana Dorobantu (Director de Marketing, Fan Courier)

In urma cu cinci ani, Roxana Dorobantu prelua apelurile telefonice in companie. A urmat un job in cadrul departamentului de vanzari si, in 2009, a preluat pozitia de director de marketing in cadrul firmei de curierat Fan Courier. Cand nu se ocupa de marketing, se dedica fiului ei in varsta de sapte ani si spune ca invata impreuna cu acesta.

Antonia Tucheac: Cum ati defini, in actualul climat economic, o strategie de marketing buna? Ce elemente ar trebui sa aiba aceasta?
Roxana Dorobantu: O companie puternica investeste in imagine intr-un climat economic precum cel actual. Cred ca acum se vede diferenta intre cei puternici si cei care doar pretind ca sunt puternici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related