Cum ajungi in doi ani la o cota de piata de 12%, pe unul dintre cele mai competitive segmente din piata iaurturilor

un interviu cu Tzafrir Granat (Vicepresedinte de marketing Muller Dairy Romania)

Primul contact cu romanii a fost in parc, atunci cand a facut primul sampling de acest fel. Si, in ciuda faptului ca potentialii consumatori spuneau, in 2008, ca pe piata locala de profil existau de toate si n-ar mai fi nevoie de noi produse, strategia de business si profilul consumatorului roman i-au dictat altceva. Brandul Muller a intrat pe piata romaneasca in 2008, fix inainte de inceputul crizei economice. Acum, la mai bine de doi ani, Muller are o cota de piata estimata, in 2010, la 12%, pe segmentul principal pe care activeaza Muller, si anume cel al iaurturilor cu fructe si specialitatilor tip corner. Tzafrir Granat (Vicepresedinte de marketing Muller Dairy Romania) povesteste cum si-a consolidat compania pozitia in Romania si care sunt schimbarile pe o piata a lactatelor estimata, in 2010, la peste 730 de milioane de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Related