„Agentiile online pun prea mult accent pe tehnic, in defavoarea continutului creativ”

un interviu cu Mihai Dinculescu (121 & Brand Building Manager, Marketing & Communication Department Rompetrol)

Desi totul e masurabil in online, prea putini ofera, imediat lansarii, o masurare a primelor rezultate. Si aceasta este doar una dintre problemele semnalate de Mihai Dinculescu (121 & Brand Building Manager, Marketing & Communication Department Rompetrol) in relatia agentie de online-client. Si o spune un client care a mutat online, anul acesta, toate promotiile la carburanti si pentru care a aparut ceea ce a devenit, in scurt timp, viralul efix. Ponturi despre cum trebuie sa arate o strategie online si ce trebuie sa livreze aceasta, cititi pe larg in interviul cu reprezentantul Rompetrol.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related