„Agentiile online pun prea mult accent pe tehnic, in defavoarea continutului creativ”

un interviu cu Mihai Dinculescu (121 & Brand Building Manager, Marketing & Communication Department Rompetrol)

Desi totul e masurabil in online, prea putini ofera, imediat lansarii, o masurare a primelor rezultate. Si aceasta este doar una dintre problemele semnalate de Mihai Dinculescu (121 & Brand Building Manager, Marketing & Communication Department Rompetrol) in relatia agentie de online-client. Si o spune un client care a mutat online, anul acesta, toate promotiile la carburanti si pentru care a aparut ceea ce a devenit, in scurt timp, viralul efix. Ponturi despre cum trebuie sa arate o strategie online si ce trebuie sa livreze aceasta, cititi pe larg in interviul cu reprezentantul Rompetrol.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related