Invitatii AdBreak #37, o editie pentru regasirea entuziasmului din publicitatea romaneasca

Pentru ca prietenul la nevoie se cunoaste si IQads este „cel mai bun prieten al industriei de publicitate”, dupa cum a fost numit de catre unul dintre moderatorii AdBreak, cel mai longeviv eveniment dedicat industriei de publicitate se intoarce.

Sub sloganul „Conteaza doar ideea”, Ciuc Premium prezinta a 37-a editie AdBreak, miercuri, 24 noiembrie, ora 19:30, in Music Club. IQads continua astfel demersul de sustinere a industriei prin crearea unui cadru de discutie propice pentru a gasi solutii, ca urmare fireasca a publicarii celor 13 raspunsuri ale publicitarilor la intrebarea „De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca?”.

Misiunea editiei #37 AdBreak este, deci, aceea de a aduce impreuna directorii de creatie seniori si mai tinerii lor colegi pentru a discuta despre „Ce putem face pentru a resuscita entuziasmul industriei pentru publicitate?”. Fie ca e vorba de actiuni ale profesionistilor industriei, fie ca e vorba de rolul presei de publicitate in aceste vremuri tulburi, aceasta editie AdBreak are rolul de a gasi solutii pentru ca publicitatea romaneasca sa revina la standardele creative cu care ne-a obisnuit.

Structurat pe 3 sectiuni, AdBreak aduce in fata publicului: echipa care a creat cea mai discutata campanie a anului, 6 directori de creatie care vor discuta despre regasirea entuziasmului publicitarilor pentru jobul lor si un artist care va vorbi despre inspiratie.

AdBreak va incepe cu Debriefing-ul unei campanii care ne da motive sa credem ca publicitatea romaneasca are sanse sa revina la standardele creative din vremurile bune. Vor povesti cum au creat si implementat campania „Noul ROM” si vor dezvalui contextul care a facut posibila realizarea acestei campanii in ciuda „crizei creative”: Adrian Botan (Creative Partner), Dinu Panescu (Group Creative Director), Catalin Dobre (Group Creative Director) si Ruxandra Savulescu (Account Director) de la McCann Erickson.

Evenimentul va continua cu Talk of the Month, panel in care 6 directori de creatie si un Group Creative Director vor incerca sa raspunda la intrebarea „Ce putem face pentru a resuscita entuziasmul industriei pentru publicitate?”. Dupa incercarea de a gasi motivele pentru care publicitatea romaneasca nu mai e creativa ca altadata, IQads incurajeaza profesionistii industriei sa se gandeasca si la solutii. Au acceptat invitatia IQads de a participa la aceasta discutie: Adrian Botan (Creative Partner, McCann Erickson), Andrei Tripsa (Creative Director, Propaganda), Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey), Adrian Preda (Creative Director, Tempo), Octav Gheorghe (Creative Director, Gavrila&Asociatii), Vali Suciu (Creative Director, Odyssey) si Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson).

In cadrul Inspiration, a treia sectiune a evenimentului, Tudor Chirila va vorbi despre cum isi gaseste inspiratia pentru urmatoarea melodie, cum colaboreaza cu ceilalti membri ai trupei Vama si despre ce anume le alimenteaza motivatia pentru a continua sa faca muzica. Tudor va vorbi de asemenea si despre activitatile lui paralele cu muzica: despre piesele de teatru in care joaca sau despre evenimente cum ar fi „Cruciada culturii” sau „Premiile Ioan Chirila”, organizate de Agentia de Vise.

Editia #37 AdBreak va fi moderata de Ana Militaru, Redactor-Sef IQads.

Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie pe rezervari.IQads.ro.

Parteneri media ai evenimentului sunt: 24FUN, Academia Catavencu si MONEY.ro.

AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads

Avand o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related