Cum s-a schimbat consumatorul roman

o analiza de Antonia Tucheac

Peste jumatate (59%) dintre consumatorii romani si-au schimbat obiceiurile de cumparare si intentioneaza sa si le pastreze si dupa ce criza economica se va incheia. Totodata, 66% dintre romani cauta oferte speciale si promotii, potrivit unui studiu realizat de catre Departamentul de Cercetare Initiative Romania.

Respondentii au fost impartiti in patru segmente distincte, care ii clasifica dupa modul in care acestia reactioneaza la actualele dificultati economice.

Cei mai multi dintre cei chestionati, 42%, au fost incadrati in categoria „cei ce resimt socul”, adica aceia care sunt influentati direct si puternic de recesiune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related