Wrigley Romania isi extinde proiectele de outsourcing in colaborare cu Merchandising Provider Company

Wrigley Romania a inceput colaborarea cu Merchandising Provider Company in urma cu un an de zile prin demararea unui proiect de mercantizare in retelele Carrefour si Carrefour Express pentru unul dintre clientii multinationalei, compania de distributie Laro Distribution. Datorita rezultatelor bune obtinute, Wrigley Romania a hotarat sa extinda colaborarea cu Merchandising Provider Company prin demararea de proiecte similare si pentru alti clienti ai sai care distribuie sau comercializeaza produsele Wrigley, precum Real, Selgros, Metro, Kaufland, Billa si Gima.

“Merchandisingul este o unealta importanta pentru orice brand. Tot efortul depus in campanii publicitare este inutil daca in momentul in care consumatorul ajunge la raft nu gaseste produsul sau bajbaie printre etichete sa afle cat costa…Este simplu si cu toate acestea se pare ca ecuatia alimentarii raftului cu produs in permanenta este mult mai complexa, pentru ca de multe ori in proces apar sincope care nu tin neaparat doar de sfera merchandisingului, tin de fluxul de comenzi, ritmul de aprovizionare si chiar de relatia pe care o ai cu reprezentantii magazinelor. (...) Este din ce in ce mai evident  faptul ca outsourcingul este o solutie convenabila pentru producatori si distribuitori mai ales daca iti ofera si confortul necesar pentru a putea sa te concentrezi pe strategie si dezvoltare.(...)”, a declarat Adi Costache (National KA Merchandising Manager, Wrigley Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Related