TAROM lanseaza prima campanie de imagine dupa 56 de ani de activitate

un interviu cu Ruxandra Brutaru (Director General , TAROM)

Aderarea TAROM la alianta SkyTeam ofera acces la o retea globala compusa din peste 898 de destinatii din 169 de tari. Un bun prilej pentru prima campanie de imagine din istoria brandului TAROM. Largirea portofoliului destinatiilor e unul din beneficiile pe care spotul TV incearca sa-l sublinieze. Bugetul campaniei reprezinta 0,3% din cifra de afaceri.

Am profitat de ocazie si am intrebat-o pe Ruxandra Brutaru (Director General , TAROM) ce mai implica parteneriatul cu SkyTeam si care e directia de viitor pentru TAROM. Astfel, am aflat ca: "printre obiectivele de marketing ale TAROM, in perioada 2010 – 2011, se afla cresterea volumului vanzarilor de bilete online pana la 20%, fata de 11% cat a inregistrat TAROM in 2009, pe fondul cresterii volumului de trafic pe ansamblu." Da, surprinzator in contextul crizei economice, gradul mediu de incarcare pentru cursele TAROM in primele 7 luni ale anului 2010 este in crestere cu peste 8 puncte fata de perioada similara a anului trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related