Dificultatile intampinate de marketeri in desfasurarea campaniilor de social media

Marketerii vad un potential imens in social media pentru a ajunge la consumatori, dar nu sunt convinsi ca pot recurge la acest canal pentru a comunica eficient cu audientele locale, arata un studiu realizat de Harris Interactive. Chiar daca 72% dintre brand manageri considera ca pot interactiona cu succes cu publicul la nivel global, in ceea ce priveste activitatea pe pietele locale, peste 90% dintre participantii la studiu si-au aratat neincrederea in utilizarea social media drept mediu de comunicare.

Principalele dezavantaje mentionate de marketeri au inclus: dificultatea de a masura rezultatele, de a gestiona informatia, de a identifica ifluentatorii si de a mentine continutul proaspat si relevant la nivel local/regional. Astfel, potrivit studiului, pentru 48% dintre brand manageri un obstacol in a utiliza social media pentru a ajunge la consumatorii locali il constituie masurarea ROI. Pentru 45% gestionarea informatiei se dovedeste a fi la fel dificil de realizat, iar 42% sunt de parere ca audienta este greu de angajat intr-o conversatie cu brandul. Brand managerii considera dificil de realizat si urmatoarele: identificarea liderilor de opinie (39%), actualizarea continutului (32%), incarcarea continutului multimedia (28%), gasirea echipelor potrivite pentru a derula proiecte de online social marketing (23%), identificarea instrumentelor de personalizare a continutul pentru diferite piete (22%), gasire aunei propuneri unice de marketing (22%), promovarea brandurilor globale la nivel local (19%) sau construirea aplicatiilor (12%). 20% dintre brand manageri au declarat ca in companiile lor nu se desfasoara proiecte care includ promovarea in social media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related