40% dintre romani sunt atrasi de produsele noi sau imbunatatite

un interviu cu Stelian Marian (Managing Director, Synergon Consulting)

Carui marketer nu i-a venit uneori sa se duca si sa-i intrebe pe consumatori “ce-i in mintea voastra?”. Neuromarketingul se bazeaza pe reactiile comportamentale ale subiectilor cercetarii pentru a veni cu raspunsuri autentice la intrebarile marketerului. Cu un buget comparabil celui alocat pentru o cercetare clasica, avand un timp de culegere a datelor mai scurt si promisiunea obiectivitatii, neuromarketigul pare sa aiba multi asi in maneca, dupa cum declara Stelian Marian, Managing Director al Synergon Consulting, o companie de consultanta in management care utilizeaza cercetari inovative din domeniul neurostiintelor comportamentale. Cel mai recent proiect a fost realizat pentru Agricola Bacau. Asa ca puteti afla cateva tendinte in FMCG: daca functioneaza sau nu promotiile si care sunt factorii care mai contribuie la decizia de cumparare. Sau cat de mult conteaza “nou-ul” in marketing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related