Actiunile de marketing direct ale Xerox pot avea o rata de raspuns de 30-40%

un interviu cu Miruna Constantinescu (Marketing Manager, Xerox Romania si Republica Moldova)

Cu o istorie de 100 de ani, Xerox a evoluat de la statutul de companie care ofera copiatoare la statutul de furnizor de servicii de imprimare prin intermediul echipamentelor multifunctionale pe care le pune la dispozitia clientilor. Industriile din care provin companiile-client pe piata din Romania sunt foarte variate: de la retail, financiar, educatie, pana la firme din sectorul public, din zona de graphic arts, productie, telecomunicatii si utilitati. Promovarea online si direct marketing-ul sunt formele de promovore cel mai des folosite de Xerox in Romania. Sistemele de personalizare de care dispune Xerox fac din actiunile de marketing direct un real succes: ratele de raspuns ajung pe la 15% sau chiar 30-40%, in functie de industrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Related