Brandurile puternice vor fi cele ce detin comunitati puternice

un interviu cu Alexandru Cosmin (Managing Partner, B & P Brandivia)

Coca-Cola detine prima pozitie in topul celor mai puternice branduri din Romania, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia si GfK Romania. A doua marca din clasament este Milka, urmata de Jacobs Kronung. Pozitiile a patra si a cincea sunt ocupate de Orange, respectiv Ariel. Primul brand romanesc din top ete Poiana, aflata pe locul al saselea. Marcile evaluate au fost selectate in functie de cheltuielile media in 2009. Lista primelor 25 de branduri astfel selectate pe mai multe sectoare (FMCG, auto, telecom si financiar) a fost completata cu alte 15 marci importante din Romania pentru a echilibra portofoliul de branduri al fiecarui domeniu. Acelasi studiu a fost realizat in prima parte a anului si in Ungaria de catre B&P Braun & Partners Ungaria si GfK Ungaria. M-am intalnit cu Cosmin Alexandru, Managing Partner B&P Brandivia, pentru a afla mai multe despre ce se afla in spatele studiului si ce va urma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Campanii

Sectiune



Related