We sell or else…

un editorial de Razvan Capatina (Managing Partner, Business Results)

Probabil cea mai frecventa intrebare care mi s-a pus in ultimele luni este “Voua cum va merge?” . Dupa surpriza raspunsului “Ne merge bine” apare invariabil intrebarea: “Ce ati schimbat?” . Si mai mare e socul atunci cand afirm ca nu ne-am schimbat noi, s-a schimbat piata in favoarea noastra...

Acum vreo trei ani, un client din domeniul auto ne-a refuzat o campanie de marketing direct pe motiv ca bugetul era mult prea mic fata de ce avea el alocat. Avea nevoie de invitati la un drive-test si a preferat sa cheltuie toti banii pe TV. Anul acesta, ne-a briefuit pentru o campanie similara, dar ne-a atentionat ca are la dispozitie jumatate din suma pe care i-o propusesem anterior.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related