Campania BRD premiata cu Gold EFFIE a generat cresterea cu 4% a indicatorilor "preferred bank" si "top of mind"

un interviu cu Bianca Dordea (Brand and Communication Director, BRD-Groupe Societe Generale)

Campania realizata de Propaganda pentru BRD, "In spatele oamenilor mari sunt alti oameni mari", avandu-i protagonisti pe Hagi, Nadia si Ilie Nastase, a fost premiata cu Gold la EFFIE 2010, in categoria Corporate Reputation, Image & Identity. In urma campaniei, BRD si-a pastrat locul 2 (conform filmului de prezentare a campaniei) in topul indicatorilor "top of mind" si "preferred bank", dar valorile lor au crescut cu 4%. Campania a avut, insa, si o serie de obiective interne, despre care puteti citi in continuare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related