un interviu cu Bianca Dordea (Brand and Communication Director, BRD-Groupe Société Générale)
Colaborarea dintre BRD-Groupe Societe Generale si trio-ul Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase a inceput in 2005, odata cu lansarea campaniei “Carduri unice in lume”. Asocierea de imagine dintre institutia financiara si cei trei sportivi a culminat cu endorsementul pentru campania “BRD -10 ani”. Insa povestea nu s-a incheiat inca: mai nou, cei trei apar in spotul BRD cu tematica de Craciun. De altfel, si reprezentanta BRD, Bianca Dordea (Brand and Communication Director, BRD-Groupe Societe Generale) a declarat ca cele trei personalitati vor fi si in continuare asociate cu brandul BRD-Groupe Societe Generale.




![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)















