Marketingul nu se invata din carti, ci de la oameni

un interviu cu Alina Dragomir (Senior Brand Manager, Maggi)

Si-a inceput cariera in research, la Daedalus Consulting, unde a lucrat pe conturi ca Vodafone, SAB Miller, Coca-Cola, Kraft. A trecut apoi de partea "clientului", in echipa Nestle de market research si mai tarziu in departamentul de marketing al Maggi, iar astazi conduce aceasta echipa din pozitia de Senior Brand Manager. Considera ca marketingul nu se invata din carti, ci de la oameni si e convinsa ca nu poti sa faci marketing daca in centrul preocuparilor tale nu se afla consumatorul. Astazi, la rubrica Young Marketer, aflam de la Alina Dragomir (Senior Brand Manager, Maggi) cum s-a decis sa imbratiseze aceasta cariera si ce crede ca il recomanda pe un candidat pentru a face performanta in marketing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related