Strategie din perspectiva Crispin Porter + Bogusky, BBDO Houston sau Tribal DDB cu Heather LeFevre

La initiativa SMARK, Heather LeFevre, Senior International Strategist la Tribal DDB Amsterdam, va sustine in ziua de 21 mai 2010, la Rin Grand Hotel, workshop-ul cu tema “An International Perspective on Strategy Development”.

Avand in background experienta acumulata pe proiectele unor agentii precum Crispin Porter + Bogusky, BBDO Houston sau Tribal DDB, Heather si-a propus sa inlesneasca participantilor intelegerea principalelor provocari pe care oamenii de strategie de brand le au, in contextul actual, influentat major de schimbarile aduse de mediul digital.

Workshop-ul isi propune sa contribuie la dezvoltarea abilitatii participantilor da a intelege si aplica principii esentiale in dezvoltarea strategiilor de comunicare. Astfel, in cadrul acestui workshop, participantii vor avea oportunitatea de a face un tur in jurul lumii pentru a arunca o privire atenta asupra procesului strategic asa cum se desfasoara el in agentiile internationale pentru care Heather a lucrat in trecut. Heather va impartasi exemple concrete de best practice inlesnind intelegerea rolului pe care specialistii implicati in dezvoltarea de strategii trebuie sa il aiba astazi, sub influenta tot mai puternica a mediului digital. Incluzand exercitii specifice, workshop-ul va prilejui participantilor ocazia de a aplica notiunile acumulate in timpul workshop-ului.

“Nu sunt multe intalniri intr-un an in care oamenii care fac strategie au ocazia sa interactioneze cu planneri de top precum Heather, care sa aiba in spate experienta unor agentii precum cele la care Heather a lucrat. Ma astept sa fie nu doar un workshop foarte util de conectare la provocarile actuale ale brandurilor, ci si o experienta foarte placuta“, a declarat Costin Radu, Managing Partner, SMARK si IQads, organizatori ai evenimentului.

Workshop-ul se adreseaza in special profesionistilor din agentiile de publicitate din departamentele de strategie, client service sau creatie, fiind totodata un bun ghid de orientare in strategie din perspectiva agentiei si pentru specialistii din departamentele de marketing.

Heather LeFevre are o experienta de peste 10 ani in construirea, repozitionarea sau lansarea unor branduri de succes, de la Burger King si pana la GEICO. In portofoliul ei se numara Grand Effie in Statele Unite pentru Whopper Freakout si un premiu Cannes pentru Whoper Sacrifice. In prezent, se ocupa de la nivel international de crearea strategiilor in mediul digital ale Philips si brandurilor de inghetata din cadrul Unilever.

Pe langa premiile obtinute de-a lungul carierei, Heather mai este cunoscuta in comunitatea internationala a strategic plannerilor pentru initiativa de a lansa The Planning Survey, un proiect anual care masoara evolutia meseriei de strategic planner la nivel international.

Mai multe detalii legate de workshop si de ofertele speciale pentru participanti sunt disponibile pe events.smark.ro.

Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related