"Sticla de 1 milion" a adus Murfatlar o cifra de afaceri de 30 mil EUR

un interviu cu Daniel Negrescu (Brand Manager, Murfatlar)

In perioada promotiei "Sticla de 1 milion", cifra de afaceri Murfatlar s-a ridicat la 30 de milioane de euro, iar media zilnica a participantilor la promotie a fost de 20.000. Noua promotie Murfatlar, "Sticla cu Report”, pare sa depaseasca aceste performante, cel putin in ceea ce priveste rata de inscrieri, si nici macar nu a fost atins apogeul in aceasta campanie, declara increzatori reprezentantii companiei. Ramane de vazut daca si la capitolul financiar succesul va fi tot atat de mare.

Murfatlar detine un sfert din piata de vinuri, fiind lider incontestabil, dar nu renunta la promovarea agresiva prin promotii. L-am intrebat pe Daniel Negrescu (Brand Manager, Murfatlar) de ce aceasta avalansa de promotii si cum se mai sustine brandul in aceste conditii. Mi-a raspuns metaforic motivand trecerea de la campaniile de imagine la cele tactice prin analogia cu trecerea de la o masina de viteza la una de teren, atunci cand terenul este accidentat. Aflati in cele ce urmeaza rezultatele campaniei “Sticla de 1 milion”, cat de importanta a fost componenta de digital in campanie si care au fost argumentele care au motivat asocierea cu OTV-ul, dar si obiectivele noii campanii. Mai aflati si multe cifre, pentru ca atunci cand cifrele vorbesc despre un succes incontestabil, n-ai de ce sa le ascunzi, nu-i asa?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Sectiune



Related