Mark Hughes: Recompensele mari nu se obtin cu riscuri moderate

un interviu cu Mark Hughes ( autor “Buzzmarketing”, CEO C3 Metrics)

Fost director executiv la eBay, Half.com, PepsiCo si Pep Boys, Mark Hughes este autorul “Buzzmarketing”, un ghid despre cum sa creezi rumoare fara sa cheltuiesti peste medie. Cu o conditie: sa gandesti peste medie. Buzzmarketingul este despre a fi creativ, despre a-ti asuma riscuri, despre a fructifica orice touchpoint si despre a nu obosi, pentru ca trebuie sa vii mereu cu ceva nou. Nimanui nu-i place sa vorbeasca despre subiecte desuete, asa ca trebuie sa aduci mereu ceva proaspat, care sa poata fi transformat in subiect de conversatie de catre consumatori.
Citind “Buzzmarketing” chiar ai impresia ca “impossible is nothing”, pentru ca autorul povesteste cum a reusit sa puna in aplicare o idee ce parea initial nebuneasca: a convins consiliul orasului Halfway din Oregon sa aprobe schimbarea numelui in Half.com. Buzz-ul creat pe aceasta tema, inclusiv transmisiunile televizate de la fata locului, au adus site-ului Half.com 8 milioane de utilizatori in trei ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related