Brandul Ciuc incepe primavara cu o noua strategie de marketing

Reprezentantii Heineken Romania continua campania inceputa in 2009, “O apa dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie” si lanseaza, la inceput de primavara, Berea Ciuc Premium la sticla de 0,5 litri cu noul capac cu inel.

„Prin lansarea sticlei de Ciuc Premium [...] le propunem consumatorilor sa renunte la cele 1000 de moduri de a deschide o bere, fie ele clasice sau alternative, oferindu-le acces rapid la berea lor preferata. Acesta este modul in care „o bere dintr-o mie” devine mai usor de savurat”, a declarat Gabriela Galatanu, Group Brand Manager.

Lansarea produsului va fi sustinuta de campania nationala de advertising „O mie de moduri de a deschide o bere”, care se desfasoara pana in luna mai a acestui an.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related