Tudor Furir: “Nu poti schimba o ierarhie intr-un an"

un interviu cu Tudor Furir (General Manager, Pernod Ricard)

Momentul care marcheaza inceputul carierei profesionale a lui Tudor Furir, director general al companiei franceze Pernod Ricard, a fost cel al angajarii la Coca-Cola. In numai sase luni, a ajuns director zonal, dupa care a preluat postul de director de vanzari la o fabrica Coca-Cola, din Rusia - perioada care a insemnat si o mare provocare in experienta sa. Intors in tara in 1998, Tudor Furir a preluat functia de director national de vanzari la Masterfoods. Visul lui de a se dezvolta profesional i s-a implinit o data cu functia de director general al Allied Domecq, companie care a fost preluata mai tarziu de catre grupul francez Pernod Ricard. Inzestrat cu mult optimism si abordare pozitiva, si-a setat prioritatile si si-a indeplinit sarcinile pana la capat. Iar aceste “secrete” sunt doar cateva din ceea face din Tudor Furir o poveste de succes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related