Ce este de fapt Mobile Marketing-ul?

un editorial de Peter Jansen (General Manager, Intertel Communications)

In lumea marketingului online se vorbeste foarte mult despre mobil ca fiind un canal de marketing digital direct aflat in plin proces de expansiune. Cercetari recente arata ca telefonul mobil ofera cea mai mare intruziune dintre toate dispozitivele electronice de comunicare si ca aceasta creste exponential. In Romania, rata de patrundere a telefonului mobil este pe undeva in jurul a 125%, reprezentand mai mult de 27 milioane de dispozitive. Pentru faptul ca reprezinta un instrument foarte personal si ofera o comunicare interactiva cu o accesibilitate de 24/7 (acasa, la birou, sau on-the-go) il transforma potential in cea mai eficienta unealta a mixului comunicational.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Oameni

Pozitii

Sectiune


Comentarii

Andrei Buzoianu
acum 9 ani
In mare parte este adevarat ce zice Mr Jansen, insa seamana izbitor de mult cu alte scrieri pe care le-am intalnit, de unde trag concluzia ca dl se priceep bine la copiat. Ii multumesc ca ne spune cat de prosti suntem noi astia care credem ca mobile marketing e doar sms pull, dar ma uit dupa CV-ul lui si zau daca vad vreun soi de experienta in domeniul asta. De unde stii atat de multe domnule, ca n-am mai auzit de tine in industria de digital si ma cam enerveaza toti 'aparutii" astia care se dau mari cunoscatori. Nici macar procentele date nu mai sunt de actualitate


Related