Prejudecati despre marketing si cum lupti cu ele ca profesor

un interviu cu Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication & Profesor al Scolii IAA)

Demersul IAA de a infiinta o scoala de marketing si comunicare a inregistrat un real succes la editiile precedente, motiv pentru care initiativa continua si in prezent, modulul I aflandu-se deja la a cincea editie. Se pare ca exista entuziasm si interes pentru marcomm, o arata inscrierile. Cat despre daruirea si talentul profesorilor, feedback-ul primit de la absolventi este si el pozitiv. Ne-am gandit sa aflam mai multe despre ce isi propune aceasta “Scoala”, cum a evoluat in acesti ani, care a fost impactul asupra industriei, daca a fost vreunul. Am ales-o pe Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication) sa ne vorbeasca despre toate acestea si sa ne ofere perspectiva de marketer dar si profesor care are de infruntat prejudecati despre marketing. Cum faci, ca profesor, sa treci peste aceste bariere si care sunt miturile de care se loveste cel mai des in dezbaterile cu studentii de la Scoala IAA, aflati in interviul ce urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related