Kondiment lanseaza platforma Kombo

Kondiment Group GmbH lanseaza Kombo, platforma care integreaza instrumente pentru crearea, administrarea si evaluarea campaniilor online, informeaza un comunicat de presa.

Companiile care doresc sa se promoveze in mediul online pot utiliza Kombo pentru a seta obiectivele de campanie, pentru a controla bugetele investite si a alege unde si cand le vor fi publicate reclamele sau anunturile. Doua dintre cele mai importante instrumente pe care le pot folosi in acest proces sunt Google AdWords si Google Analytics, pentru care Kondiment a obtinut certificarile Google in vara anului 2009.

Lucian Despoiu, General Manager Kondiment, puncteaza unul dintre beneficiile platformei: „Cand am creat acest produs am avut in minte si companiile medii sau mici. Din acest motiv am ales sa dezvoltam proiectul in limba romana. Astfel, si companiile care poate nu au un angajat specializat in marketing sau au bugete de publicitate limitate pot utiliza cu usurinta Kombo, putandu-se promova eficient si cu rezultate”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related