Sibiu Country creste in notorietate si preferinte, chiar si dupa scumpire

un studiu de caz prezentat de Graffiti BBDO

Campanie: Sibiu Country

Client: Scandia Romana SA

Agentie: Graffiti BBDO

Perioada: iunie - octombrie 2008

Media folosite: TV, Radio, Print, Trade Press, POS

Context de piata

Pate Sibiu este singura marca upper-mainstream de pate de ficat la conserva. In contextul in care intreaga categorie a pate-ului la conserva se comodiza (consumatorii se uita tot mai mult la pret si tot mai putin la brand) iar un important brand concurent tocmai era resuscitat de noii proprietari cu o pozitionare periculos de asemanatoare cu a noastra (tot traditie romaneasca din zona de vest a tarii) insa venind in acelasi timp cu un pret sensibil sub al nostru, devenea imperios necesar ca Pate Sibiu sa-si securizeze pozitionarea ca pate-ul traditional romanesc si totodata sa-si reasigure consumatorii ca merita sa plateasca un pret mai mare decat media categoriei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related