Te casatoresti sau divortezi de un brand in functie de indicatori emotionali

Un interviu cu William McEwen (Global Practice Leader, The Gallup Organization)

Inainte sa se alature echipei Gallup, William J. McEwen (Global Practice Leader, The Gallup Organization) a petrecut 25 de ani in pozitii de senior planning si account management in agentii de advertising precum McCann-Erickson, FCB si D’Arcy. Experienta sa in branding variaza de la FMCG la calculatoare si business banking. In interviul pe care ni l-a acordat, subliniaza importanta unei promisiuni de brand puternice, sustinuta oricand si oriunde brandul interactioneaza cu consumatorul. Numai asa se poate construi o relatie durabila brand-consumator, care poate duce la un mariaj, sustine el. Dar intr-o relatie asa complexa nici divortul nu este exclus. Aflati de ce e o afacere profitabila sa mizezi pe conexiuni emotionale, ce ajuta brandurile in relatia cu consumatorul si ce le defavorizeaza, in cele ce urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related