De la jurnalist la director de marketing in trei pasi

un interviu cu Ana-Maria Gate, Marketing Manager La Fantana

Sa nu spui niciodata - “niciodata”, este moto-ul dupa care se ghideaza Ana-Maria Gate, directorul de marketing La Fantana. Cu baza “celor sapte ani” in companie, Ana are doua familii: cea de acasa si cea de la serviciu. Si, ca sa ajunga la acest nivel, spune ca in proiecte nu trebuie doar sa te implici, ci trebuie sa le traiesti cu adevarat.

Anca Zaharia: Care au fost pasii pe care i-ai urmat in cariera? Cum ai ajuns in pozitia de Marketing Manager La Fantana Romania?

Ana-Maria Gate: Eu am terminat facultatea de Jurnalism, cu specializarea in Comunicare Publica - ceea ce pot spune ca ma caracterizeaza. Mi-am dorit mult sa urmez aceasta facultate si m-am simtit foarte bine in aceasta bransa, de aceea m-am angajat chiar din anul intai, ca reporter. Cand esti proaspat student, meseria de reporter este ca o enciclopedie. Inveti din mers sa te adaptezi in orice situatie si acumulezi foarte multe informatii. Insa, spre sfarsitul facultatii am simtit nevoia de stabilitate. Am inceput sa simt nevoia de un plan de viitor, pe care nu mi-l puteam contura, cand nu stiam exact ce voi face maine. Am decis sa ma alatur unei multinationale, insa nu aveam nici o experienta clara. Am pornit in La Fantana ca Asistent Manager si am incercat sa acumulez cat mai multe lucruri. Dupa o perioada mi s-a oferit oportunitatea de a ma focaliza pe singurul domeniu apropiat mie - cel de Marketing. Experienta mea de reporter, m-a ajutat de nenumarate ori, pentru ca am stiut sa pun intrebarile potrivite, pentru a primi cat mai multe informatii. Am invatat ca informatia pe care o ai si pe care o exploatezi corect si repede te ajuta in viata. In momentul in care toata lumea are aceleasi informatii ca ale tale, nu te mai diferentiezi si nu mai poti fi competitiv.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Emilia Ungur
acum 10 ani
Cam multe, din pacate. Cateva exemple: clientii nostrii, este creeat.

Mai multa atentie din partea redactorului/a corectorului n-ar strica. Nu se intampla nimic daca trimiteti newsletter-ul cu 5 minute mai tarziu, nu? O corectura nu dureaza mai mult.



Branded


Related