Avon tine piept competitorilor din retail prin Hot Points

un interviu cu Raluca Kisescu (Senior Manager Commercial Marketing, Avon Cosmetics Romania)

Saptamana trecuta am vorbit despre cel mai dinamic segment pe piata produselor cosmetice de ingrijire personala: segmentul gelurilor de dus. Dar a ramas un subiect care nu a fost fructificat indeajuns. Din raspunsurile celor de la Colgate-Palmolive, Henkel, Unilever, L’Oreal si Amway am dedus ca lupta dintre competitorii care se bazeaza pe vanzari directe versus cei care apeleaza la distribuitorii din zona retail nu este atat de crancena pe cat ne-am fi asteptat. Sau sunt cu totii indeajuns de diplomati incat sa sustina ca “e loc pentru toata lumea”. Desi nu e departe de adevar nici aceasta explicatie, pentru ca intr-adevar, mai e loc de crestere pe piata cosmeticelor, comparativ cu pietele din strainatate, subiectul merita putin mai multa atentie. De aceea, am discutat cu Raluca Kisescu (Senior Manager Commercial Marketing Avon) despre elementele care ii aduc companiei Avon avantajul competitiv, astfel incat sa fie lider pe piata cosmeticelor. In “lupta” cu distributia prin lanturile de supermarket-uri, Avon vine cu solutia “Hot Points”. Care sunt celelalte puncte forte care fac din Avon un brand de succes, aflati in cele ce urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Related