Multinationala si telecomul, necesare pentru traseul unui marketer de succes

un interviu cu Adriana Ionescu, Marketing Director Tnuva

Am stat de vorba cu un marketer care a inteles ca e important ca brandul sa livreze valoarea promisa. Nu stiu daca experienta profesionala este elementul cheie in ecuatia asta sau poate pur si simplu e o abordare de bun-simt, dar cert e ca Adriana Ionescu, in prezent Marketing Director Tnuva, chiar are un background notabil in domeniu. A ocupat timp de mai bine de 10 ani functia de Brand Manager pe segmentul produselor de beauty, in cadrul P&G. Iar in ultimul an a acumulat experienta pe piata telecom, in cadrul Telemobil (operatorul Zapp). Recent numita Marketing Director Tnuva, Adriana s-a intors la FMCG. Ce a determinat-o sa ia aceasta decizie, ce urmeaza sa se intample cu Tnuva sub aripa ei si care e proportia dintre adevar si paranoia cand vine vorba de criza economica, aflati in cele ce urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related