Anca Munteanu: “Acum am dat de uniforma capitalista - brandul”

un interviu cu Anca Munteanu, Director Marketing Home&Design Mall Bucuresti

Vointa, incredere, inovatie, curaj. Acestea sunt cuvintele care ar caracteriza-o pe Anca Munteanu, Director Marketing la Home&Design. A terminat facultatea de Jurnalism, dar intre timp s-a lasat furata de mirajul marketingului, domeniu pe care nu se gandeste sa-l abandoneze vreodata. Nu se da “in vant” dupa branduri si considera ca acestea nu fac altceva decat sa uniformizeze consumatorii.

Anca Zaharia: Ai terminat facultatea de Jurnalistica. De ce ai ales marketingul in favoarea jurnalismului?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Laura popeanga
acum 9 ani
"Daca nu-ti place suficient de mult ceea ce faci, n-ai cum sa rezisti, iar cei din jurul tau vor observa. Si primii care vor observa acest lucru sunt sefii tai." Bravo! Sefii tai vor citi acest interviu si vor fi tare multumiti de tine. Ca sa arati ce mult iti place sa faci, eu zic sa dormi la birou.

Felicitari si pentru limbajul de "plastic". Inovatie, dinamism, depasirea propriilor limite.... bla-bla.

Oana Fotea
acum 9 ani
avem nevoie de mai multi oameni precum Anca Munteanu. este o voce interesanta in peiesajul marketingului autohton si nu numai. bv
carmen nistor
acum 9 ani
mda, interviu tipic... nimic nou sub soare. inca ies generatii de plastifiatzi care mimneaza fericirea la birourile corporatiei :)

Catalin Iulian David
acum 9 ani
Intr-adevăr... brandul e baubaul. E chintesența sclaviei umane contemporane. Haideti totusi sa ne imaginam o lume fara branduri. Puteti?


Related