Elena Paraschiv: “Nu trebuie sa accepti sa faci lucruri pentru care nu esti pregatit”

un interviu cu Elena Paraschiv, Sales&Marketing Manager Worldclass

In viata, atunci cand te hotarasti sa mergi pe drumul tau, ceea ce face diferenta intre a reusi, a-ti asculta vocea interioara sau a nu reusi, a ramane mediocru, supus vocii multimii - este sa crezi in tine. Pe acest principiu merge Elena Paraschiv (fosta Petre), Sales&Marketing Manager Worldclass. Care au fost atu-urile si compromisurile pe care le-a facut de-a lungul carierei profesionale, ne spune intr-un interviu acordat Smark.

Anca Zaharia: Care au fost pasii pe care i-ai urmat in cariera? Cum ai ajuns in pozitia de Director de Marketing in cadrul WorldClass?

Elena Paraschiv: In acesti patru ani si jumatate de activitate in Worldclass am avut inca trei posturi, incepand cu cel de receptioner, urmat de pozitia de reprezentant vanzari in cadrul clubului Marriott, Corporate Sales Manager iar din 2007 pana in prezent, director de marketing.

Anca Zaharia: Care au fost oamenii care te-au influentat in cariera?

Elena Paraschiv: Am urmat mai multe modele insa, cel care si-a pus amprenta mai puternic este chiar directorul nostru general, Mikael Fredholm. Mi-a aratat ca nu poti avea succes decat daca ai incredere in tine si in echipa ta. "Use your judgment" este ceea ce auzeam frecvent cand puneam o anumita problema si acesta a fost modul in care am reusit sa invat foarte multe si sa imi pun in evidenta personalitatea.

Anca Zaharia: Care sunt calitatile de care ai nevoie pentru a face performanta in cariera si ce te reprezinta cel mai bine?

Elena Paraschiv: Trebuie, in primul rand, sa crezi in produsul/serviciul pe care il reprezinti. Le va fi usor celor din jur sa vada acest lucru si vor avea mai multa incredere in ceea ce vinzi. Nu in ultimul rand, trebuie sa fi dedicat 100%. Nu vei realiza nimic daca nu oferi maximul de potential.

Anca Zaharia: Care sunt realizarile pe care le-ai avut pana in momentul de fata si de care esti cel mai mandra?

Elena Paraschiv: Este foarte important ca echipa cu care lucrezi sa aiba incredere in tine si asta, pentru mine, reprezinta o mare realizare. Totodata, este important sa reusesti sa cladesti relatii foarte bune cu clientii si sa le mentii. Este mai important, dupa parerea mea, sa pastrezi clientii pe care ii ai decat sa aduci altii noi.

Anca Zaharia: Care ar fi compromisurile pe care nu le-ai face niciodata din punct de vedere profesional?

Elena Paraschiv: Trebuie sa fii dispus sa faci compromisuri in drumul spre cariera, insa trebuie sa cantaresti foarte bine prioritatile si lucrurile cu adevarat importante. Consider ca trebuie sa iti cunosti foarte bine limitele si sa stii cand esti pregatit pentru nou nivel. Nu trebuie sa accepti sa faci lucruri pentru care nu esti pregatit. Altfel, s-ar putea sa pierzi jocul inainte de a incepe.

Anca Zaharia: Consideri ca obiectivele de performanta pe care le-ai vizat la WorldClass au fost atinse pana acum?

Elena Paraschiv: Cu siguranta. Sunt inca foarte multe lucruri care mai sunt de invatat si as vrea sa raman in aceasta pozitie o perioada mai lunga pentru a-mi gasi un punct de stabilitate inainte de saritura spre o noua pozitie.

Anca Zaharia: Ce inseamna pentru tine sa lucrezi cu acest brand?

Elena Paraschiv: Nu cred ca as putea sa gasesc un brand care sa mi se potriveasca mai bine. In copilarie am facut sport de performanta inca de la varsta de noua ani si activitatea sportiva mi-a influentat foarte mult drumul pe care aveam sa il aleg. Motivul numarul unu pentru care lucrez in Worldclass este pasiunea pentru sport.

Anca Zaharia: Cat de mult conteaza networking-ul in domeniul tau?

Elena Paraschiv: Este cel mai important dupa parerea mea. 90% din oameni fac business cu persoanele pe care le plac. Imi place sa stau de vorba cu oamenii cand sunt relaxati si, de regula, in astfel de momente sunt si foarte deschisi propunerilor. Astfel, incerc sa nu refuz orice invitatie la evenimentele care pot insemna un bun networking.

Anca Zaharia: Cum priveste publicul serviciile de wellness in aceasta perioada? Ati observat o schimbare in comportamentul consumatorului roman in perioada de instabilitate economica?

Elena Paraschiv: Au renuntat la multe placeri, insa nu si la abonamentul la sport. Pentru multi a devenit un stil de viata si cei care deja au simtit beneficiile antrenamentului zilnic, cu siguranta vor face orice compromis ca sa nu renunte la sport.

Anca Zaharia: Ce parere aveti despre ofertele promotionale, foarte des intalnite in aceasta perioada? Sunt eficiente pentru un brand ca World Class?

Elena Paraschiv: Ca pentru orice alt produs, si pentru noi sunt eficiente promotiile. Este acel punct sensibil pe care il atingi in mintea cumparatorului. Majoritate campaniilor noastre sunt promovate in cluburi pentru clientii nostrii fideli.

Anca Zaharia: Ati atras cateva vedete autohtone ca: Andreea Esca, Luminita Anghel sau membrii trupei Akcent. Cat de mult ajuta, in conturarea imaginii de brand de lux, faptul ca ati atras celebritati in randul clientilor fideli?

Elena Paraschiv: Evident ca ne ajuta sa castigam increderea clientului. Ca oameni, ne place sa urmam anumite modele in viata si pentru unii aceste modele sunt chiar vedetele de la televizor. Asocierea cu aceste imagini ne aduce un plus in momentul in care clientii fac alegerea.

Anca Zaharia: World Class Romania a adus in luna iulie, la Bucuresti, prima etapa a turneului international World Strong Man Superseries. Ce feedback a avut ecest eveniment pentru brand?

Elena Paraschiv: Worldclass este mai mult decat fitness. Este si un entertainer si asta am demonstrat. Trebuie sa interactionezi cu clientul pe mai multe arii din viata lui ca sa il castigi. Worldclass este locul unde poti veni atat cu prietenii, cat si cu familia, iar evenimentele noastre sunt apreciate pentru un bun networking pentru afacerile clientilor.

Anca Zaharia: Mai aveti si alte astfel de evenimente de promovare?

Elena Paraschiv: Mai urmeaza cateva surprize de acest gen. Acum suntem pregatiti pentru deschiderea celui de-al patrulea centru in Bucuresti, in centrul rezidential Incity si, cu siguranta, cand va avea loc deschiderea in noiembrie, va fi cu mult “zgomot”.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related