Cristina moare in 30 de zile si tu nu poti face nimic!

un editorial de Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers™

In ultima vreme, vad din ce in ce mai multi oameni tineri si foarte tineri parasindu-ne industria. Sau ii vad ca au in plan sa se dezbare cu prima ocazie de marketing sau advertising. Poate-i o generalizare magica, dar am impresia ca-s mai interesanti decat cei care vor sa ramana. In fine, e destul de ingrijorator ca industria noastra a inceput sa-si piarda sex appeal-ul, sa-si arate ridurile, celulita, ca sa nu mai vorbim de narav. Unde-i mirajul de altadata? Nu pot sa uit ca-n anul I, in Club A, faceam ce faceam si ziceam ca-s copywriter (junior, dar preferam sa nu dau detalii) inainte sa-mi rostesc numele. Macar de dragul argumentatiei, sper sa nu fi fost singurul ciudat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Sectiune


Comentarii

Alexandru Haivas
acum 11 ani
foarte frumos spus!
Doina Martin
acum 11 ani
"De data asta, facem ceva fara scopul de a creste cota de piata a serviciului Bla, sau CSR-ul corporatiei Bla" ... jos palaria :)... sper Cristina sa reuseasca
Eliza Ioanas
acum 9 ani
a reusit ? mai traieste sau a fost in zadar?
Catalin Rusu
acum 9 ani
http://cristinalilianadinu.blogspot.com/


Branded


Related