Liberty Parade are o noua identitate vizuala

Noua identitate vizuala a Liberty Parade este creata de echipa BrandTailors care a venit cu propunerea realizarii unui icon, bazat pe principiul ca „daca nu esti niciodata la moda nu poti fi niciodata demodat”.

Astfel, s-au conturat elementele care alcatuiesc logo-ul: fiecare litera care formeaza cuvantul Liberty Parade, poarta unul dintre elementele prin care oamenii isi exprima libertatea, cum ar fi steaua Converse, flip-flops Havaianas, Ray Ban Wayfarer, conturul uni iPod sau cusaturile unei perechi de Levi’s.


„Liberty Parade a fost un proiect in care am avut toata libertatea, intrucat Vibe FM ne-a dat mana libera sa cream orice am fi dorit pentru Liberty Parade. Insa in acelasi timp, contextul proiectului ne-a impus marea limitare: sa cream ceva care sa poata fi innoit an de an, dar care sa ramana fundamental o imagine recognoscibila la prima privire: un icon flexibil. De aceea, cred ca am gasit solutia corecta pentru acest paradox.”, a declarat Diana Papuc, Graphic Designer BrandTailors.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related