Prigat s-a lansat pe piata sucurilor pentru copii

Sub sloganul „Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct”, Prigat a lansat oficial, in parteneriat cu postul de radio Itsy Bitsy, primul sau suc pentru copii.

„Ne-am dorit sa oferim copiilor un produs perfect pentru ei, un suc pe care sa-l indrageasca nu doar pentru gustul delicios dat de continutul maxim de fruct, dar si pentru valorile pe care le promoveaza. De aceea, ideea asocierii cu Itsy Bitsy a venit in mod firesc, conturandu-se ca cea mai buna reteta de succes. Suntem convinsi ca sucul Itsy Bitsy de la Prigat va fi apreciat in mod special si de parinti, pentru ca este un produs sanatos si sigur pentru copiii lor, fiind sustinut de continutul maxim de fruct”, a declarat Oana Stincel, Marketing Manager PepsiAmericas.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Related