Un nou concept de ambalaj pentru Tomi

Noul concept de ambalaj pentru Tomi a fost dezvoltat de compania BrandTailors, dupa ce in anul 2005 tot aceeasi echipa s-a ocupat de improspatarea ambalajului brandului de ketchup. Noile ambalaje Tomi vin in contextul in care compania vrea sa comunice consumatorilor introducerea unei noi tehnologii de ambalare.

„Brand-ul Tomi este de multi ani parte a portofoliului BrandTailors si avand in vedere ca executiile anterioare erau atat de creative, am luat acest proiect ca pe o mare provocare personala. Astfel, asa cum pasiunea pentru rosii este definitorie pentru Tomi, la fel si pasiunea pentru mancare este definitorie pentru echipa noastra, fapt care ne-a ajutat sa privim cu relaxare acest proiect si sa generam o idee creativa foarte puternica, asa cum ne-am obisnuit clientii”, a declarat Alina Cranga, Account Manager BrandTailors.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related