[Istorii de brand] Alina Cranga: Rom poarta istoria Romaniei in spate si asocierile perioadei comuniste in care s-a nascut

[Istorii de brand] Alina Cranga: Rom poarta istoria Romaniei in spate si asocierile perioadei comuniste in care s-a nascut

E fina linie dintre vechi si drag. Nici prezentul, dar nici nostalgia nu trebuie subestimate in gestionarea unui brand cu istorie, crede Ioana Zamfir, Creative Director, MRM Romania. Si Rom are o istorie lunga in Romania, spune Alina Cranga, Group Brand Manager Kandia Dulce: A fost contemporan cu multe evenimente istorice si continua sa fie martor la o multitudine de contexte sociale, culturale, sportive si tot felul de manifestari care ii definesc pe romani.

Ioana si Alina povestesc in interviul de fata istoria acestui logo: cum a aparut Rom, in 1964, dintr-o nevoie mai putin stiuta - aceea de a folosit sparturile de ciocolata ale Intreprinderii de Produse Zaharoase Bucuresti, care au fost schimbarile prin care a trecut - in comunism si tranzitie, si cum s-a adaptat capriciilor prezentului, pastrandu-si identitatea. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Related