E fina linie dintre vechi si drag. Nici prezentul, dar nici nostalgia nu trebuie subestimate in gestionarea unui brand cu istorie, crede Ioana Zamfir, Creative Director, MRM Romania. Si Rom are o istorie lunga in Romania, spune Alina Cranga, Group Brand Manager Kandia Dulce: A fost contemporan cu multe evenimente istorice si continua sa fie martor la o multitudine de contexte sociale, culturale, sportive si tot felul de manifestari care ii definesc pe romani.
Ioana si Alina povestesc in interviul de fata istoria acestui logo: cum a aparut Rom, in 1964, dintr-o nevoie mai putin stiuta - aceea de a folosit sparturile de ciocolata ale Intreprinderii de Produse Zaharoase Bucuresti, care au fost schimbarile prin care a trecut - in comunism si tranzitie, si cum s-a adaptat capriciilor prezentului, pastrandu-si identitatea.


![[Istorii de brand] Alina Cranga: Rom poarta istoria Romaniei in spate si asocierile perioadei comuniste in care s-a nascut](https://media.iqads.ro/2020/03/pjimage25-cover-850.jpg?v=202003200102) 
	
![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)




















